På begäran av dirty c

Terve, !app dirty c har lite svårt o fatta min blogg,men klart bor man söder o stan så har dom ju ingen koll bara lokalt som gäller då ehhh. Jag skall uttrycka mig klart nu ,jag har varit o fixat tabbis hos läkari perkele koskenkorva blev det och jag o min hård rockare till min son ,som är 20-år dela på det fan va kul vi hade  kom på bra riff,till hårdrocks tävlingen i maj och jag blir koordinator till det.Japp man lever ju lite mer nu när killar kan och 6 stycken champange är beställt till moffi dagen ,så va fan vad gör dönickarna ,dricker tetrapacks vin öhhh ha ha vet i fan om det är normalt????.

Skall väl säga jag älskar dirty c näpp nu är bastun laddad o ölen på kylning de ni kram alla o puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt, att man äntligen förstår vad du skriver och vill med din blogg. känns som ett steg framåt för dig och jag är jätte glad för din skull. Söder och söder, vi trivs bra i vår bubbla och vill inte att någon ska komma och ändra på våra livsformer. Det som slog mig i går kväll efter några öl var att du, håller på bli äldre. Har ju inte jobbat med dig på 5år nu och det händer mycket på den tiden då allt kanske når kanten?

2009-04-19 @ 18:28:07
Postat av: henric med c

va fan tänker du redan på ålderdom fan i mig om du lyssnar på vinyl 107,1 då blir jag besviken .Jag mår shit bra hoppas du o fru o barn gör det med din buse du taggar till ett till på begäran av dirty c puss o hälsa.

2009-04-19 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0