Finsk natt krocket finland vann yes.

Terve.jag med adhd ,men svedieland förlora ha ha (finsk nattkrocket)Det går ut på vanligt krocket ,men det skall vara mörkt o man skall ha pannlampa och sen i varje port finns öl som skall svepas innan man passarer och sen vid stolpen finns 2 öl som skall svepas och om man blir krockad skall man svepa 3 öl (33 cl stark öl).Japp det var kort o gott om reglerna,men jag lovar många skratt blir det o lite vingligt man skall gå 2 rundor först i mål vinner ,men vi spelade i lag så 2 i samma lag i mål då har man vunnit.Jävligt roligt spel och sen bastu efter det o coola o dricka om man vill???.men kolla detta klipp jag bjuder på det som finne.OBS den finns med svensk text oxå ,men ni får söka själv den ÄR barnförbjuden,men va fan finland vann så jag bjuder på detta kramisar alla.

Kommentarer
Postat av: rock tjejen

tja,kom just hem från krogen,du adhd du e ju knäpp,men fan vad rolig du är ,hur hittade du detta klipp öhhh

2009-08-13 @ 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0