Hmm hur gör du nu???

Tjaba,klart roligt att få comments om mina inlägg,men hur var det med åldern hmmm.oki vissa har barn o vissa har ej barn,men jag har dom, barn som e vuxna (2)o e moffi vilket ställer vissa krav ,så lite svårt att veta hur det är?????????,men tyvärr jag vet även hur barn är ,så jag vet hur det är att va(pappa) till en tjej eller son eller en styvdotter(som typ pappa ),när ni kan tänka dom tankarna,så o vet då har jag bra comments sorry. .Jag kan säga va fan kom onani in, vissa comments tycker jag ej om ,för det finns min släkt som läser detta ,så prova på detta klipp den damen hade sagt "ta ert pick o pack o dra"sorry

Kommentarer
Postat av: Anonym

onanera, masturbera, bedriva onani, runka, taja, köra handtralla

tömma tarmen, gå på toa, ha avföring, skita, bajsa



Gud så jävla omoget av mig ....men jag kan faaaan inte låta bli

2009-07-30 @ 11:13:33
Postat av: Anonym

Varför kommer ingen sperma?

Hej Glöd! Jag är en kille på 13 år som onanerar några gånger i veckan. Jag har några frågor. Det kommer ingen sperma när jag onanerar, men för min kompis gör det det. Varför inte för mig? När jag har onanerat blir mitt ollon helt rynkigt och min förhud blir torr. Är det normalt? När jag har onanerat en stund får jag en härlig känsla. Är det orgasm?

Zingo

2009-07-30 @ 17:19:05
Postat av: Emelie

Du skriver att du ahr två vuxna barn och är morfar, men du skriver inte att du har Robin? döljer du något för honom eller? man kan ju börja undra.. :S

2009-07-30 @ 20:00:52
URL: http://olssonsofiaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0