Blogg hmm vad är det tro

Tjaba sitter här o funderar om blogg ,men va fan bloggi är en bra typ att se så många tjejer eller killar unga osvidare som behöver skriva av sig ,har den typen NÅGONSIN (som ej tycker om blogg)kollat på deras bloggar eehh.Jag har varit gift med en social arbetande kvinna
hon har gett mig många saker om vad som kan vara bra eller dåligt .Hon är min idol och vi har skitroligt tillsamman fast vi är skilda med barn tillsammans .

Kan man vara rock än roll i alla lägen näpp då får man prova på 107.1 på radion då rockar det fett de ni.

Hur jag råkade in i detta typ blogg jopp en liten tjej som var 7 år då nu 17 år som har glimten i ögat  ,så ni som ej gillar bloggi fundera lite till annars så finns graven nära .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0