många funderingar????????????????

Tjaba!

Japp, eftersom jag skall bli morfar (snart) ,så undrar jag om jag skall bli en tråkig morfar eller en knäpp morfar??.
Jag har bestämt mig nu jag skall bli en morfar som åker skateboard i skolans korridor fan va najs ,när den dagen
kommer när grunskolan börjar och som gonatt låt blir det iron maiden "run to the hills"  och få köpa nitbälte
o klippt jeans jacka till den lille filuren.

Yes varför gå bakåt när man kan gå framåt fan vad bra min far är han kan han, lika tokig som jag o min mor
är lika framåt hur fan skall det sluta tro??????????????

Ett ps: robin du är ej glömd kramis (lovar skall åka skateboard i din skola määä)

See ay bakåtsträvare.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah, det skulle jag vilja se :)

2009-03-24 @ 15:40:24
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/
Postat av: henric med c

2009-03-25 @ 03:59:06
Postat av: Dirty C

Henrik! Ska du bli morfar?? Oj oj, när jag fick den här länken skickad till mig, höll jag på att ramla av stolen.....Hur går det med pojkvännen? Såg att du var ute på sexchatt här om dagen, hoppas ni hittade någon som ville dela er trekant.

2009-03-27 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0