vakna me the voice

Japp,jag spinner vidare på tonåringar själv så jobbar jag nätter denna vecka,men kollar alltid in the voice på tv5 innan jag går o sover .Förra året i somras så hade dom live från kungsan i sthlm de blev lite kaos ,men jakob e ju mä han från stockholm live för er som vet vad ja pratar om(dirty c vet inte, han e off på detta).

Jopp nu undrar ni säkert vart jag vill komma med detta ,jo till moskva kolla in semin ikväll(torsdag) dom som är värdar för detta alltså jag har alldrig skrattat så mycket snacka om (värd killen )har adhd eller så smokar han "blut" blut är cigarr med marujiana blandat ,shit inget jag gillar fy inga bra.

Jag säger bara ha det och see ay dags för mig o sova lite kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm, alla som läser detta inser ganska snabbt att du e i gubbåldern, vill gärna vara 20-30år yngre. Henrik, vakna för fan....du fyller väl 50 inom en snar framtid, låt ungdomarna vara i fred och vill man knarka så gör man det....

2009-05-14 @ 19:01:38
Postat av: henric med c

tråkigt att den som kommenterade sist inte vågar stå för sin åsikt med namn hmmm,kanske typen oxå e i gubbväldet ,men jag blir ej gubbe????? jag blir en snorunge ha ha

2009-05-15 @ 10:48:55
Postat av: henric med c

Jo citat "låt ungdomarna va" ehh det va ju inte innebörden av bloggen det sista jag skrev pucko.

2009-05-15 @ 10:50:52
Postat av: Dirty C

Ojoj, någon som har bittit av dig navelsträngen? Måste nog hålla med det första inlägget att du e nog lite gubbsjuk och kommentaren tog nog på rätt ställe... Alla som känner dig vet ju att åren har tärt hårt på dig och det e ju klart att du gärna skulle vilja hänga med och break dansa, spela trummor i något band och ha brudar som man kan sätta på efter spelningen. Det är lördagkväll och det känns lite hårt att behöva säga detta till dig, men din tid e förbi, man kan inte leva igenom sina barn, hoppas du blir en bra morfar i stället.

Satsa dina pengar på stor och fin sandlåda, se det som en pension investering.....puss

2009-05-16 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0