hmmmmmmmmmmmmmm

tjopp jag med adhd eller va det rock and roll.

Jopp ,varför e alla så tråkiga när det e lite som livet bjuder på hmmmmmmmmmm
Antigen har man gift sig o går upp i det oki ,men man glömmer sitt JAGET i det o
jag har väl aldrig haft det häftigare efter det o får berömm av exet mitt ännu de ni.

Ni som befinner i det tänk på vad ni kan göra det roligare så rock and roll överaska
era kära det har ja gjort o det kan bli lite häftigt då i sängen puss o kram

Typ ,ha lite fantasi o vem vet vad som kommer de ni tråkisar jag hatar tråkiga personer
som lever i sin gamla värld fyy faan.

Kommentarer
Postat av: snuttan karlsson

"överaska

era kära det har ja gjort o det kan bli lite häftigt då i sängen puss o kram"

Är inte du singel??? aah!! du har köpt en ny handkräm :D

2009-11-01 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0